Organizador

Hora

Coste

De balde

Racismo e Xenofobia en Galicia. Informe anual 2019 (CANCELADO)

CANCELADO

Por reponsabilidade e prevención fronte ao contaxio do coronavirus, vémonos na obriga de suspender o evento de presentación do informe anual contra o racismo e a xenofobia do 2019 que ía ter lugar o sábado 21 de marzo no C.S. A Comuna. Sentímolo!

Informaremos sobre a próxima convocatoria en canto fixemos nova data.

Hora: 11:00

Lugar: CS A Comuna | Rúa Doutor Ferrant, 8 (A Coruña)

Dende SOS Racismo Galicia facemos un chamado para que o dia 21 de Marzo, Dia Internacional pola Eliminación da Discriminación Racial, sexa unha data importante para todas as persos e entidades que compoñemos a sociedade.

Semella que avanzamos cara un futuro máis democrático e   igualitario pero, sen ir máis lonxe da realidade, atopámonos con que os dereitos e liberdades das persoas racializadas e/ou migrantes seguen a ser vulnerados todos os días na súa relación co resto de cidadáns da sociedade, o acceso a institucións ou administracións públicas e privadas ou a súa mera existencia e tránsito polo medio social.

Pese ás grandes movilizacións que se producen en diferentes puntos do territorio global, segue sendo ínfima a implicación e compromiso por desterrar todas aquelas atitudes e comportamentos racistas que limitan e sinalan certas diferenzas étnicas/raciais que se esforzan en agochar baixo lemas do tipo “eu non vexo cores” ou “todas somos iguais”…e é por isto que dende a nosa posición apostamos por incluir a loita contra a discriminación étnica/racial dentro do calendario de cada unha de nós para lembrar que esta tamén é a nosa loita,debemos commemorala e obter todas aquelas ferramentas que nos axuden a contribuir (dende as diferentes posicións que ocupamos) con cambios reais cara unha sociedade con máis xustiza racial.

A través da presentación do Informe Anual sobre Racismo e Xenofobia en Galicia queremos denunciar publicamente aqueles casos de discriminación xenófoba ou racista coñecidos polas OIDs da Coruña, sendo os 135 casos de conductas discriminatorias acontecidas e recollidas durante o 2019,unha mínima parte do que acontece na realidade. Este achegamento permitirá avaliar as vulneracións cotiás que sofren moitas persoas que residen na comunidade e aquelas accións iniciadas dende a entidade para a reparación do dano sufrido.

Fai que a loita antirracista sexa unha prioridade na túa vida para contruirmos unha sociedade máis xusta!!

Organizador

REGISTRO

Código QR

Mar 21 2020

Hora

Coste

De balde

Racismo e Xenofobia en Galicia. Informe anual 2019 (CANCELADO)

CANCELADO

Por reponsabilidad y prevención frente al contagio del coronavirus, nos vemos en el deber de suspender el evento de presentación del informe anual contra el racismo y la xenofobia del 2019 que iba a tener lugar el sábado 21 de marzo en el C.S. A Comuna.
Lo sentimos! Informaremos sobre la próxima convocatoria en cuanto hicimos nueva fecha.

(más…)

Sorry, the comment form is closed at this time.