SOS Racismo Galicia

Organizador

SOS Racismo Galicia

Ubicación

Santiago de Compostela
Código QR

Fecha

Nov 22 2019

Hora

19:30 - 21:00

Coste

De balde

TEATRO: No es país para negras

Lugar: Facultade CC da Comunicación

 

Sinopse

A obra narra o periplo vital dunha muller negra en España, que é a propia Silvia Albert Sopale nada en San Sebastián en 1976, unha nena negra nunha familia de negrxs nun país de blancxs. Xunto a ela, o espectador percorrerá corenta anos e revivirá aquelas cancións populares e anuncios televisivos que marcaron o imaxinario dunha xeración.

Acompañaraa no espertar da adolescencia cos seus interrogantes e na formación da súa identidade. Tamén viaxará con ela a África, onde descubrirá que a pesar de ser a terra nai ese tampouco é o seu lugar.

Interpretando diversos personaxes e servíndose da linguaxe física, Silvia mostra con humor e ironía os diferentes puntos de vista sobre o racismo, a sexualidade da muller negra e a identidade. Sérvese dos seus recordos e os de toda unha comunidade, para contar parte da historia non contada ata o momento: a historia das mulleres negras españolas.

“Non é país para negras” é unha comedia dramática que conxela o sorriso.

Ficha artística
Actriz: Silvia Albert Sopale
Dirección: Carolina Torres Topaga
Movimento: Chechu García

 

NOTA: por limitacións de aforo, será preciso reserva previa en denuncias@sosracismogalicia.org

 

Financia: 

 

Colabora: 

 

 

Ubicación

Santiago de Compostela
Código QR

Fecha

Nov 22 2019

Hora

19:30 - 21:00

Coste

De balde

TEATRO: No es país para negras

Lugar: Facultad CC da Comunicación

 

Sinopsis

La obra narra el periplo vital de una mujer negra en España, que es la propia Silvia Albert Sopale nada en San Sebastián en 1976, una niña negra en una familia de negrxs en un país de blancxs. Junto a ella, el espectador recorrerá cuarenta años y revivirá aquellas canciones populares y anuncios televisivos que marcaron el imaginario de una generación.

La acompañará en el despertar de la adolescencia con sus interrogantes y en la formación de su identidad. También viajará con ella a África, donde descubrirá que a pesar de ser la tierra madre ese tampoco es su lugar.

Interpretando diversos personajes y sirviéndose del lenguaje físico, Silvia muestra con humor e ironía los diferentes puntos de vista sobre el racismo, la sexualidad de la mujer negra y la identidad. Se sirve de sus recuerdos y los de toda una comunidad, para contar parte de la historia no contada hasta el momento: la historia de las mujeres negras españolas.

“No es país para negras” es una comedia dramática que congela la sonrisa.

Ficha artística
Actriz: Silvia Albert Sopale
Dirección: Carolina Torres Topaga
Movimento: Chechu García

 

NOTA: por limitaciones de aforo, será necesario reserva previa en denuncias@sosracismogalicia.org

 

Financia: 

 

Colabora: 

 

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.